Onze Shopboys bij RTL-Boulevard

Shopboys van Hoog Catharijne gaan viral

De aandacht voor de Shopboys in de media overtreft onze stoutste dromen. Op Facebook is de Shopboy-video al meer dan 70.000 keer bekeken. Nu.nl, het AD en de Telegraaf Vrouw hebben er een artikel over geschreven. RTL-Boulevard is zelfs met een cameraploeg gekomen om een eigen item op te nemen. Bekijk de reactie van Albert Verlinde op onze Shopboys.

Zelfs in het buitenland is aandacht voor de Shopboys. De Belgische nieuwswebsites hebben de innovatie ook opgepakt. We waren ons bij de ontwikkeling van het concept natuurlijk bewust van de communicatiekracht hiervan, maar we hadden niet verwacht dat de het zo viraal zou gaan.

Begin van het jaar hebben we dit ook meegemaakt met de campagne Skibewijs die we hebben ontwikkeld voor Allianz Global Assistance. Meer dan 100.000 mensen hebben hun Skibwijs gehaald. De actie is 23.000 keer gedeeld op Facebook.

Hugo van den Hurk
About Hugo van den Hurk

Hugo is een creatieve marketingstrateeg. Hoe complex uw vraag ook is, hij weet u te verbazen met een concept waar uw doelgroep enthousiast op gaat reageren. Hij begrijpt dat u niet alleen bereik wilt, maar ook echt interactie met uw doelgroep.