Ons werk staat in de krant

Miljoenen Nederlanders krijgen van hun pensioenfonds schriftelijke  informatie. Mensen zijn over het algemeen minder geïnteresseerd in het thema pensioen. Hoe maak je de communicatie zo aantrekkelijk en helder dat mensen het wel gaan lezen? Deze uitdaging hebben we samen met de pensioenfederatie opgepakt en heeft geresulteerd in de Pensioen1-2-3. We hebben gewerkt met eenvoudige en aansprekende iconen die het verhaal vertellen.

In het bijgevoegde artikel in het AD worden we geïnterviewd over de ontwikkeling, veel leesplezier.

Pensioen-federatie-AD-groot

 

Jules van den Hurk
About Jules van den Hurk

Jules is onze visuele virtuoos. Hij luistert scherp naar uw briefing en creëert vervolgens sterke beelden voor uw communicatie. Voor online uitingen mixed hij voor u design en usability totdat er een bijzondere chemie tussen beide ontstaat. Bij crossmediale campagnes weet hij de verschillende onderdelen slim in te combineren zodat ze elkaar versterken, impact gegarandeerd!