Bijna 20 miljoen views voor free-publicity campagne Hoog Catharijne

Afgelopen 13 december hebben we in Hoog Catharijne de NK Podracing gehouden. Deze free-publicity campagne heeft maar liefst een kleine 20 miljoen views behaald!

Hoog Catharijne heeft ‘fun shopping’ op de kaart gezet. Zo begonnen ze een tijd geleden natuurlijk al de Man Cave. Dat maakt het shoppen voor mannen veel draaglijker. Daar tegenover hebben we begin dit jaar de shopboy gelanceerd. Maar nu was het tijd voor een ultiem gadget event. Bij de Man Cave, recht tegenover de MediaMarkt, zijn afgelopen 13 december de eerste NK Podracing gehouden. En het was gelijk een groot succes. Bekijk hieronder de video van het event.

Hugo van den Hurk
About Hugo van den Hurk

Hugo is een creatieve marketingstrateeg. Hoe complex uw vraag ook is, hij weet u te verbazen met een concept waar uw doelgroep enthousiast op gaat reageren. Hij begrijpt dat u niet alleen bereik wilt, maar ook echt interactie met uw doelgroep.

Cookies?

We care about your privacy and we love marketing. Therefore we would like to have your permission to use cookies.