Bijna 20 miljoen views voor free-publicity campagne Hoog Catharijne

Afgelopen 13 december hebben we in Hoog Catharijne de NK Podracing gehouden. Deze free-publicity campagne heeft maar liefst een kleine 20 miljoen views behaald!

Hoog Catharijne heeft ‘fun shopping’ op de kaart gezet. Zo begonnen ze een tijd geleden natuurlijk al de Man Cave. Dat maakt het shoppen voor mannen veel draaglijker. Daar tegenover hebben we begin dit jaar de shopboy gelanceerd. Maar nu was het tijd voor een ultiem gadget event. Bij de Man Cave, recht tegenover de MediaMarkt, zijn afgelopen 13 december de eerste NK Podracing gehouden. En het was gelijk een groot succes. Bekijk hieronder de video van het event.

Joyce van Eerden
About Joyce van Eerden

Joyce schakelt sneller dan de processor van haar iMac. Ze stuurt onze designers, programmeurs en tekstschrijvers aan, zodat uw vraag helemaal naar wens wordt uitgevoerd. Haar creatieve visie op communicatie en design geeft uw project vleugels. Daarnaast voelt Joyce zich helemaal thuis in de online wereld van social media, SEO, SEA en Google Analytics.