Call us › Mail us › Google Maps ›
  • Home
  • Over Everybody
    • Aandacht is niet te koop
    • Team
    • Vacatures
  • Portfolio
    • Branding
    • Introductiecampagne
    • Sales & Actiecampagne
    • Social Media
    • Animaties
    • Commercials
    • Video’s
    • Free-Publicity
    • Grafische vormgeving
    • Drukwerk
    • Huisstijlen
    • Mobile apps
    • Virals & Guerilla
    • Webdesign
    • Vrij werk
  • Nieuws
  • Contact
  • Home
  • Over Everybody
    • Aandacht is niet te koop
    • Team
    • Vacatures.
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • de
  • en
  • nl
Everybody Likes Penguins
  • Home
  • Over Everybody
    • Aandacht is niet te koop
    • Team
    • Vacatures.
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Branding
  • Introductiecampagne
  • Sales & Actiecampagne
  • Social Media
  • Animaties
  • Commercials
  • Video's
  • Free-Publicity
  • Grafische vormgeving
  • Drukwerk
  • Huisstijlen
  • Mobile apps
  • Virals & Guerrilla
  • Webdesign
  • Vrij werk

Voor Zelfzorg.nl maakten wij een mobiele website, de belangrijkste functionaliteit geoptimaliseerd voor een klein beeldscherm.

Close

Mobiele website ontworpen voor optimaal gebruik op een klein scherm

De mobiele website

Een mobiele website biedt voordelen ten opzicht van een app. Zo kan een mobiele website op alle typen smartphones worden bekeken. Een vaak genoemd nadeel is dat een mobiele website minder sexy is dan een app. Zelfzorg.nl heeft gekozen om beide te ontwikkelen.

Navigatie op een mobiele website

Het kleinere scherm vraagt om een eenvoudigere navigatie. Grotere knoppen en minder keuzes. Ook het aantal stappen dat iemand moet “klikken” tot je bij de gewenste informatie komt, is minder dan op een normale website. Het gebruik van iconen maakt de bediening ‘on the road’ eenvoudiger. Ons reclamebureau heeft veel kennis van navigatie op mobiele devices.

Zelfzorg wil optimaal bereik

De mobiele website biedt voor de gebruikers van Zelfzorg.nl meer service. Ook onderweg is de website toegankelijk en goed leesbaar. Hierdoor wordt de informatievoorziening over zelfzorggeneesmiddelen nog beter.

   

Campagne voor Wilde Ganzen moet naamsbekendheid laten groeien met meer dan 4%

Campagne met videocontent voor LICG met tips voor de aanschaf en zorg van je huisdier.

Activatie samen met The Green Happiness op Wereldtrombosedag in Hoog Catharijne. Deze influencers zorgen voor een groot bereik.

De succesvolle internationale Climate Planet: kijk naar de aarde als een astronaut en ervaar hoe fragiel ze is

Succesvol leads genereren voor Schneider Electric door slim in te spelen op technische doelgroep

Het Spoorwegmuseum introduceert museumfestival ‘Het leukste reisje van Nederland’

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de hippe design ‘Steunkous’.

Animatie van ‘hout’ voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud.

Ga met Riksja Travel in één dag op reis naar Thailand en ervaar het merk.

Tv-commercial voor het Spoorwegmuseum in vlogstijl en daarbij een campagne.

KMN Kind & Co laadt haar merk met een feestelijk animated online festival.

Online activatie Valentijn

Een branded Valentijns-boodschap voor de Bijenkorf: stuur jouw geliefde een Love Story.

De virale ski-campagne van Allianz Global Assistance gaat de grens over naar België.

Lancering campagne gebiedscommunicatie

Het Utrecht Science Park krijgt nieuwe campagne gebiedscommunicatie.

Een online, feel good video voor Pearle samen met Jan Smit voor extra aandacht.

Voor het merk APC van Schneider-Electric hebben we een pakkende B2C campagne voor de surge protection productgroep bedacht.

De Bijenkorf is top of mind met deze verrassende kerstcampagne: stuur jezelf als cadeau naar een ander!

Nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron die hun merkwaarden versterken. Samen één team.

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne. Live styling advies tijdens het shoppen.

Trombosestichting creëert awareness met unieke flashmob op Museumplein en haalt Hart van Nederland.

Indrukwekkende salespresentatie voor ABN AMRO MeesPierson geeft handvatten voor gesprekken.

We verzonnen een leuke winkelcampagne voor Pearle: in de abri met Jan Smit.

campagne voor jij-bent-tegoedbonnen

Campagne voor Mezzo: de Jij-bent-tegoedbon voor mantelzorgers met Peter van der Vorst.

De Bijenkorf moederdag branding campagne

420.000 views voor Moederdagvideo voor de Bijenkorf. Van vijf kindertekeningen zijn echte designjurken gemaakt voor moeder.

online game

De online Riksja Travel Luchtballonnenrace daagt spelers uit om een avontuurlijke rondreis te maken en bereikt daarmee een fantastische merkbelevenis.

Voor de Bijenkorf hebben we een verrassende online Valentijnsactivatie gemaakt, stuur een kraslot met jezelf als hoofdprijs.

Hoe matchen jij en je partner op reis? Riksja Travel online test creëert aandacht en zorgt voor extra leads.

Bijna 20 miljoen views voor Hoog Catharijne free publicity campagne. Shoppen wordt een belevenis.

Omnichannel campagne voor Centraal Beheer. Even je huis ‘over de top’ versieren met kerstverlichting.

Kerstcampagne voor de Bijenkorf heeft het sneeuwbaleffect. Heel Nederland is aan het schudden met het sneeuwbolletje.

Manutan Soundmachine mockup

De Manutan SoundMachine is de leukste gadget van Nederland. Slimme branding brengt merkwaarden tot leven.

Verrassende DM-campagne voor Manutan in de vorm van een kantoorverkeersbord. Let op: je collega’s zijn weer aan de slag!

ShopBoy Hoog Catharijne Utrecht

Verrassende ShopBoy service van Hoog Catharijne verovert Nederland, de campagne gaat viraal, iedereen wil een ShopBoy.

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht: Social Act roept Utrechters op om meer vrijwilligerswerk te doen.

Guerrilla marketing actie

Guerrilla marketing actie voor Frenchtop vergroot de impact van de Man in Mupi campagne enorm.

herpositionering Waterrecreatie Nederland

Waterrecreatie Nederland krijgt nieuwe visuele identiteit bij herpositionering.

interactive campaign

Interactieve campagne voor Riksja wordt enthousiast gedeeld op social media. Wat voor reiziger ben jij?

Herpositionering AGMI

Herpositionering van AGMI. De ingeslagen weg vraagt om een nieuwe uitstraling.

animatie over casos

Animatie maakt de aanpak van CASOS helder; slimme grafische stijl houdt animatie betaalbaar.

Gay grey awareness campaign

Bewustwordingscampagne voor het Nationaal Ouderenfonds raakt gevoelige snaar. Confronterend beeld activeert de doelgroep.

webdesign webvormgeving

Een sterk webdesign voor AGMI door een slimme combinatie van branding en usability.

ballonnenrace_viral_campagne reclamebureau Utrecht reclamebureau Amsterdam

De viral Ballonnenrace campagne van Travel Smart is een interactieve online wedstrijd op basis van de werkelijke windrichting.

mockup_ervaringenmetenergie

Milieu Centraal wil eerlijke en persoonlijke ervaringen delen op ErvaringenMetEnergie.nl

content marketing happiness

VGZ werkt met content marketing aan het geluk van duizenden mensen.

Crossmediale campagne

Crossmediale campagne voor Floramite activeert op effectieve wijze high-tech tuinders.

Awareness campagne voor Landelijk Informatie Centrum Gezelschapsdieren voorkomt impulsaankopen van huisdieren. Groot bereik in de doelgroep.

Internationale superhelden campagne van Manutan beloont de harde werkers van de Benelux.

Social campagne skibewijs reclamebureau Utrecht

Allianz Global Assistance heeft al 100.000 deelnemers in de eerste paar dagen van de skibewijs campagne.

Online magazine gemaakt voor Riksja Travel. Door interactie krijgt het magazine veel leuke reacties.

Theatergroep The Lunatics laat bidboek vormgeven voor grootse viering 200 jaar Koninkrijk der Nederlanden.

Facebook campagne

Wat is jouw persoonlijke energielabel? Supradyn Facebook campagne trekt de doelgroep naar de actiewebsite.

Glossy BRON Utrechtse heuvelrug

Stichting 100% Heuvelrug creëert awareness voor het vloeibare goud van de Utrechtse Heuvelrug door glossy BRON.

catalogus app

Catalogus app ontwikkelt voor Stulz. Klanten hebben de catalogus voortaan altijd bij de hand.

Pictogram voor het KNAW voor biosecurity vormgegeven. Pictogrammen maken moeilijke begrippen makkelijk.

iphone app ontwikkelen

iPhone app ontwikkeld voor Zorginstituut Nederland, prijsbewust recepten voorschrijven.

Iconen ontwikkeld voor Pensioenfederatie voor nieuwe pensioencommunicatie. Hoe begrijpelijker, hoe beter.

website-laten-maken-parallax

De Floriade heeft ons gevraagd een online belevenis te maken voor het cultuurhistorisch programma.

TV-commercial voor de Floriade laat kinderen een tijdreis beleven. Uitgezonden op NPO3 rondom Klokhuis en het Jeugdjournaal.

Interactief magazine voor Uitgeverij Zwijsen van kindertijdschriften maakt ouders enthousiast. Impuls voor abonnement verkoop.

Nieuwe vormgeving van medicijnstrip voor Meda Pharma maakt gebruik veiliger. Het ontwerp geeft instructie aan gebruiker.

De iPhone app MatchAround koppelt singles, die zich op dat moment bij elkaar in de buurt bevinden, op basis van hun Facebook profiel.

NuttigInsect iPhone en Android app

Groene app voor Bayer geeft tuinders advies over inzet van nuttige insecten in hun tuinkas.

Animatie brengt de wereld van Shanks tot leven. Bewegend beeld trekt meteen de aandacht van bezoekers op uw website.

Stadspartij Leefbaar Utrecht krijgt campagne, huisstijl en beeldmerk voor gemeenteraadsverkiezingen.

LinkedIn campagne voor VGZ voor het bereiken van zorgprofessionals.

Interactieve belevenis in het Rijksmuseum tijdens de Museumnacht: de virtuele vlag.

Studenten van de Hogeschool Utrecht krijgen kennis in een intensieve training van 13 dagdelen van Everybody Likes Penguins.

Randstad newsletter

Randstad heeft ons gevraagd om het frame van haar nieuwsbrief te ontwerpen. Verleiden in een fractie van een seconde.

Introductiecampagne voor nieuw medicijn van Meda Pharma. Patientenbrochure, advertentie, bestelkaart, instructiekaart, kleurplaat en presentatiemap.

Voor SLO hebben we Buitenkanskaarten gemaakt. Subtiele guerrilla actie of relatiegeschenk?

Online video’s voor SLO geven inspiratie om met ondernemend onderwijs aan de slag te gaan.

SLO wil online platform voor het inspireren en informeren van docenten over ondernemend onderwijs.

Introductiecampagne voor SLO voor programma voor ondernemend onderwijs. Letterlijk en figuurlijk een muur doorbreken.

Voor Nederlandse Vereniging van Journalisten een verrassende flyer in de vorm van deurhanger voor Nacht van de Journalistiek gemaakt.

Advertentie Allerhande

Eenvoud in advertentie voor Allerhande geeft communicatiekracht door middel van heldere beeldtaal.

Reclamebureau Utrecht

Hogeschool Utrecht heeft door guerrilla campagne grootste opkomst ooit bij verkiezingen voor de medezeggenschapsraad.

De business development managers van Brunel volgen de masterclass Creativiteit. Hoe breng je innovatieve concepten bij de klant tot leven?

Ontdek Utrecht met een innovatief concept genaamd Dwaalspoor: een zoektocht door het heden, met foto’s uit het verleden.

iPhone app wekker

Innovatieve app voor Bayer maakt van je telefoon een wake-up light. En activeert je natuurlijke energie, net als het multivitamine merk waar de app voor ontwikkeld is.

Voorjaarsmoeheid campagne

Campagne van Bayer gaat de strijd aan met voorjaarsmoeheid. Actiewebsite biedt persoonlijke energietest.

Voor Zelfzorg.nl hebben we pictogrammen op de verpakking ontwikkeld, voor gemak en veiligheid van de consument.

In opdracht van Zelfzorg.nl bedachten wij een leuke PR-actie: Ab Klink opent nieuwe iPhone app.

Radiocommercials voor Zelfzorg.nl op BNR Nieuwsradio voor bereik van consumenten en professionals.

App van Zelfzorg.nl al meer dan 25.000 keer gedownload op iPhone en Android.

Innovatie online BijsluiterWoordenboek van Zelfzorg.nl bereikt van Telegraaf.nl tot Radio1.

Ontwikkeld voor Zelfzorg.nl: campagne gericht op het creëren van groot bereik met beperkt budget.

Online video voor provincie Gelderland vormt de ontknoping van een guerrilla-actie.

Instructieposter voor provincie Gelderland daagt mensen uit tot een elevatorpitch in de lift.

Communicatie-actie ontwikkeld voor provincie Gelderland: iedereen een persoonlijke gebruikshandeling.

Guerrilla-actie voor provincie Gelderland zet het provinciehuis van Gelderland op stelten.

WC-reclameposter voor KWF activeert buzz in uitgaansgelegenheden, en spoort aan om te delen.

Advertenties in huisstijl van Fight Cancer, het jongeren label van KWF kankerbestrijding.

Actiewebsite voor KWF is de eerste dag meer dan 10.000 keer bezocht. Een gigantisch succes!

Interne campagne voor provincie Gelderland op het provinciehuis van Gelderland voor cultuuromslag.

Radiospot op 3FM en Radio2 voor KWF geeft PR-campagne extra impuls.

Hoe creëer je een buzz voor KWF met oud nieuws? Door een goede ‘plakfactor’ te hebben!

Hoe creëer je voor Symantec met een onderzoek aandacht voor een technisch en moeilijk product?

Virale actiewebsite voor Symantec, Norton Antivirus trekt twee jaar na lancering nog iedere maand 1.000 nieuwe bezoekers.

Symatec Norton antivirus website

Hoe interesseer je mensen voor antivirus software van Norton Antivirus? Het is geen sexy onderwerp. Beleef de spannende wereld van een hacker.

Ontwikkeld voor Symantec, Norton Antivirus: hoe vergroot je de virale kracht van een actievideo?

Contact us

Or call us +31 (0) 30 87 00 260

Aandacht is niet te koop! U kunt met advertenties bereik inkopen, maar krijgt u ook aandacht? Reclamebureau Everybody Likes Penguins, sterke campagnes maken het verschil!

  • info@everybodylikespenguins.nl
  • 030-8700260

Landing pages:

  • Reclamebureau Utrecht: Everybody Likes Penguins
  • Communicatiebureau Utrecht, drie tips voor interactieve campagnes
  • Reclamebureau Utrecht, drie praktische tips voor meer conversie
  • Reclamebureau Amsterdam, aandacht is niet te koop
  • Communicatiebureau Amsterdam, drie slimme tips voor meer conversie
Copyright © 2019 - All Rights Reserved
  • Contact