Call us › Mail us › Google Maps ›
  • Home
  • Over Everybody
    • Aandacht is niet te koop
    • Team
    • Vacatures
  • Portfolio
    • Branding
    • Introductiecampagne
    • Sales & Actiecampagne
    • Social Media
    • Animaties
    • Commercials
    • Video’s
    • Free-Publicity
    • Grafische vormgeving
    • Drukwerk
    • Huisstijlen
    • Mobile apps
    • Virals & Guerilla
    • Webdesign
    • Vrij werk
  • Nieuws
  • Contact
  • Home
  • Over Everybody
    • Aandacht is niet te koop
    • Team
    • Vacatures.
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • de
  • en
  • nl
Everybody Likes Penguins
  • Home
  • Over Everybody
    • Aandacht is niet te koop
    • Team
    • Vacatures.
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Branding
  • Introductiecampagne
  • Sales & Actiecampagne
  • Social Media
  • Animaties
  • Commercials
  • Video's
  • Free-Publicity
  • Grafische vormgeving
  • Drukwerk
  • Huisstijlen
  • Mobile apps
  • Virals & Guerrilla
  • Webdesign
  • Vrij werk
catalogus app

Catalogus app ontwikkelt voor Stulz. Klanten hebben de catalogus voortaan altijd bij de hand.

Close

Catalogus app voor iPad, iPhone en Android ontwikkeld voor Stulz

Klanten hebben de catalogus altijd bij de hand!

De catalogus app biedt voor de klanten van Stulz een echte meerwaarde. Het opzoeken van verschillende uitvoeringen van een product of de prijs van een component, gaat snel en gebruiksvriendelijk. De catalogus app biedt de mogelijkheid om via een overzichtelijke inhoudsopgave direct naar de gewenste pagina te springen. Daarnaast kun je met de catalogus app ook ‘ouderwets’ door de pagina’s bladeren.

  • catalogus app
  • catalogus app

PDF eenvoudig om te zetten in catalogus app

We ontwikkelden de catalogus app op basis van de bestaande PDF van de productcatalogus. Dit geeft voor klanten herkenning en bespaart op de kosten. We gebruikten voor de catalogus app de bestaande opmaak van de papieren catalogus, dus u betaalt hiervoor niet extra.

Catalogus app biedt vele voordelen

  • Eenvoudige verspreiding
    Het plaatsen en terugvinden van een productcatalogus in PDF-formaat op een tablet of smartphone, is niet iets dat je iedere dag doet. Het installeren en gebruiken van een app is voor iedereen eenvoudig te doen.
  • De catalogus app is heel klantvriendelijk
    Hoe ga je in een PDF-bestand naar bijvoorbeeld bladzijde 38? Via de gebruikersvriendelijke inhoudsopgave van de catalogus app spring je er in één keer naar toe.
  • Makkelijk actueel te houden
    Door het plaatsten van een nieuwere versie van de catalogus app in de app store, krijgt de gebruiker een notificatie van de update op zijn smartphone of tablet om zo de laatste versie te installeren.
  • Catalogus app heb je altijd bij de hand
    Klanten en distributeurs hebben hun smartphone of tablet altijd bij de hand, dus de catalogus app ook. De tijd van zoeken in stapels of een lade naar uw digitale of papieren catalogus is voorbij.
  • Direct contact met de sales afdeling
    Met een druk op de ‘bel mij’-knop, kunnen uw klanten u direct bellen. Wanneer klanten de catalogus app op een tablet hebben staan, verschijnt de ‘mail mij’- knop. Hiermee kunnen klanten eenvoudig mailen. Voor bestellingen kan de klant eenvoudig met een knop de webshop openen.

Bekijk de catalogus app van Stulz

We hebben voor Stulz de MHI productcatalogus omgezet naar een catalogus app. Deze is beschikbaar voor zowel smartphones als tablets voor Android en iPhone/iPad.

 

   

Campagne voor Wilde Ganzen moet naamsbekendheid laten groeien met meer dan 4%

Campagne met videocontent voor LICG met tips voor de aanschaf en zorg van je huisdier.

Activatie samen met The Green Happiness op Wereldtrombosedag in Hoog Catharijne. Deze influencers zorgen voor een groot bereik.

De succesvolle internationale Climate Planet: kijk naar de aarde als een astronaut en ervaar hoe fragiel ze is

Succesvol leads genereren voor Schneider Electric door slim in te spelen op technische doelgroep

Het Spoorwegmuseum introduceert museumfestival ‘Het leukste reisje van Nederland’

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de hippe design ‘Steunkous’.

Animatie van ‘hout’ voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud.

Ga met Riksja Travel in één dag op reis naar Thailand en ervaar het merk.

Tv-commercial voor het Spoorwegmuseum in vlogstijl en daarbij een campagne.

KMN Kind & Co laadt haar merk met een feestelijk animated online festival.

Online activatie Valentijn

Een branded Valentijns-boodschap voor de Bijenkorf: stuur jouw geliefde een Love Story.

De virale ski-campagne van Allianz Global Assistance gaat de grens over naar België.

Lancering campagne gebiedscommunicatie

Het Utrecht Science Park krijgt nieuwe campagne gebiedscommunicatie.

Een online, feel good video voor Pearle samen met Jan Smit voor extra aandacht.

Voor het merk APC van Schneider-Electric hebben we een pakkende B2C campagne voor de surge protection productgroep bedacht.

De Bijenkorf is top of mind met deze verrassende kerstcampagne: stuur jezelf als cadeau naar een ander!

Nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron die hun merkwaarden versterken. Samen één team.

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne. Live styling advies tijdens het shoppen.

Trombosestichting creëert awareness met unieke flashmob op Museumplein en haalt Hart van Nederland.

Indrukwekkende salespresentatie voor ABN AMRO MeesPierson geeft handvatten voor gesprekken.

We verzonnen een leuke winkelcampagne voor Pearle: in de abri met Jan Smit.

campagne voor jij-bent-tegoedbonnen

Campagne voor Mezzo: de Jij-bent-tegoedbon voor mantelzorgers met Peter van der Vorst.

De Bijenkorf moederdag branding campagne

420.000 views voor Moederdagvideo voor de Bijenkorf. Van vijf kindertekeningen zijn echte designjurken gemaakt voor moeder.

online game

De online Riksja Travel Luchtballonnenrace daagt spelers uit om een avontuurlijke rondreis te maken en bereikt daarmee een fantastische merkbelevenis.

Voor de Bijenkorf hebben we een verrassende online Valentijnsactivatie gemaakt, stuur een kraslot met jezelf als hoofdprijs.

Hoe matchen jij en je partner op reis? Riksja Travel online test creëert aandacht en zorgt voor extra leads.

Bijna 20 miljoen views voor Hoog Catharijne free publicity campagne. Shoppen wordt een belevenis.

Omnichannel campagne voor Centraal Beheer. Even je huis ‘over de top’ versieren met kerstverlichting.

Kerstcampagne voor de Bijenkorf heeft het sneeuwbaleffect. Heel Nederland is aan het schudden met het sneeuwbolletje.

Manutan Soundmachine mockup

De Manutan SoundMachine is de leukste gadget van Nederland. Slimme branding brengt merkwaarden tot leven.

Verrassende DM-campagne voor Manutan in de vorm van een kantoorverkeersbord. Let op: je collega’s zijn weer aan de slag!

ShopBoy Hoog Catharijne Utrecht

Verrassende ShopBoy service van Hoog Catharijne verovert Nederland, de campagne gaat viraal, iedereen wil een ShopBoy.

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht: Social Act roept Utrechters op om meer vrijwilligerswerk te doen.

Guerrilla marketing actie

Guerrilla marketing actie voor Frenchtop vergroot de impact van de Man in Mupi campagne enorm.

herpositionering Waterrecreatie Nederland

Waterrecreatie Nederland krijgt nieuwe visuele identiteit bij herpositionering.

interactive campaign

Interactieve campagne voor Riksja wordt enthousiast gedeeld op social media. Wat voor reiziger ben jij?

Herpositionering AGMI

Herpositionering van AGMI. De ingeslagen weg vraagt om een nieuwe uitstraling.

animatie over casos

Animatie maakt de aanpak van CASOS helder; slimme grafische stijl houdt animatie betaalbaar.

Gay grey awareness campaign

Bewustwordingscampagne voor het Nationaal Ouderenfonds raakt gevoelige snaar. Confronterend beeld activeert de doelgroep.

webdesign webvormgeving

Een sterk webdesign voor AGMI door een slimme combinatie van branding en usability.

ballonnenrace_viral_campagne reclamebureau Utrecht reclamebureau Amsterdam

De viral Ballonnenrace campagne van Travel Smart is een interactieve online wedstrijd op basis van de werkelijke windrichting.

mockup_ervaringenmetenergie

Milieu Centraal wil eerlijke en persoonlijke ervaringen delen op ErvaringenMetEnergie.nl

content marketing happiness

VGZ werkt met content marketing aan het geluk van duizenden mensen.

Crossmediale campagne

Crossmediale campagne voor Floramite activeert op effectieve wijze high-tech tuinders.

Awareness campagne voor Landelijk Informatie Centrum Gezelschapsdieren voorkomt impulsaankopen van huisdieren. Groot bereik in de doelgroep.

Internationale superhelden campagne van Manutan beloont de harde werkers van de Benelux.

Social campagne skibewijs reclamebureau Utrecht

Allianz Global Assistance heeft al 100.000 deelnemers in de eerste paar dagen van de skibewijs campagne.

Online magazine gemaakt voor Riksja Travel. Door interactie krijgt het magazine veel leuke reacties.

Theatergroep The Lunatics laat bidboek vormgeven voor grootse viering 200 jaar Koninkrijk der Nederlanden.

Facebook campagne

Wat is jouw persoonlijke energielabel? Supradyn Facebook campagne trekt de doelgroep naar de actiewebsite.

Glossy BRON Utrechtse heuvelrug

Stichting 100% Heuvelrug creëert awareness voor het vloeibare goud van de Utrechtse Heuvelrug door glossy BRON.

Pictogram voor het KNAW voor biosecurity vormgegeven. Pictogrammen maken moeilijke begrippen makkelijk.

iphone app ontwikkelen

iPhone app ontwikkeld voor Zorginstituut Nederland, prijsbewust recepten voorschrijven.

Iconen ontwikkeld voor Pensioenfederatie voor nieuwe pensioencommunicatie. Hoe begrijpelijker, hoe beter.

website-laten-maken-parallax

De Floriade heeft ons gevraagd een online belevenis te maken voor het cultuurhistorisch programma.

TV-commercial voor de Floriade laat kinderen een tijdreis beleven. Uitgezonden op NPO3 rondom Klokhuis en het Jeugdjournaal.

Interactief magazine voor Uitgeverij Zwijsen van kindertijdschriften maakt ouders enthousiast. Impuls voor abonnement verkoop.

Nieuwe vormgeving van medicijnstrip voor Meda Pharma maakt gebruik veiliger. Het ontwerp geeft instructie aan gebruiker.

De iPhone app MatchAround koppelt singles, die zich op dat moment bij elkaar in de buurt bevinden, op basis van hun Facebook profiel.

Contact us

Or call us +31 (0) 30 87 00 260

Aandacht is niet te koop! U kunt met advertenties bereik inkopen, maar krijgt u ook aandacht? Reclamebureau Everybody Likes Penguins, sterke campagnes maken het verschil!

  • info@everybodylikespenguins.nl
  • 030-8700260

Landing pages:

  • Reclamebureau Utrecht: Everybody Likes Penguins
  • Communicatiebureau Utrecht, drie tips voor interactieve campagnes
  • Reclamebureau Utrecht, drie praktische tips voor meer conversie
  • Reclamebureau Amsterdam, aandacht is niet te koop
  • Communicatiebureau Amsterdam, drie slimme tips voor meer conversie
Copyright © 2019 - All Rights Reserved
  • Contact